Back-to-Paris.reismee.nl

Back to Paris

Best vaak hoor ik van mensen dat ze nog nooit in Parijs zijn geweest. Iets wat ik me moeilijk kan voorstellen, sinds 2009 ben ik er toch al verschillende keren geweest. Mijn favoriete seizoen is het voorjaar en najaar en zelfs in de zomer , maar vandaag bedacht ik me , dat de periode december –januari ook heerlijk zou zijn. Eens Nieuwjaar vieren in een wereldstad zoals Parijs…. .lijkt me leuk. Als je eenmaal de bekende bezienswaardigheden hebt gezien dan biedt deze fraaie stad zo ontzettend veel meer dat je in een week nog niet alles gezien hebt! De stad zal altijd blijven lokken en als je terugkeert zal je net als ik ervaren dat er verder weg van de toeristische attracties heel bijzondere plekjes zijn te ontdekken!

Ook jij kunt verliefd worden op deze bijzondere stad!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!